Ads reminder

Want to know about the ads?? Click on the ads banner whenever it appears



Slide show

Thursday, April 7, 2011

Due date

Hari ni tarikh due aku untuk bersalin tapi belum ada sebarang tanda..baby pn mcm best je dok dlm perut..ingatkan mlm tadi pecah air ketuban ke..but nothing happen..haha..hubby pn slalu terjaga mlm takut aku ni sakit nak beranak..petang ni ada checkup kat utm..tgk laa nt dr kata apa..kalo dia ckp admit masuk hospital so aku ikut je laa..Nampaknya kalo dah smp tarikh due kena beranak kat Hospital Sultanah Aminah laa..ingatkan nak deliver kat Kulai..BTW, dalam tgh sarat2 aku sempat gak jln2 merata tempat dgn hubby..w'pun perut berat & jadi tumpuan org sbb saiznya yg besar, aku tak kira mesti ronde2 jugak..

@Puteri Harbour, Nusajaya

Aku sendiri pn takut tgk saiznya..tak sabar nak kuruskan badan lps bersalin
Cantik tempatnya, bangunannya ala2 Putrajaya gitu..Ramai pengantin datang bergambar kat sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails