Ads reminder

Want to know about the ads?? Click on the ads banner whenever it appears



Slide show

Thursday, April 29, 2010

Zaman mudaku :)

Tua sgt ke aku ni? hehe..bukan tua laa, matang! Bila dah umur mcm ni skali skala kita pasti akan teringat zaman2 muda dulu especially masa blaja kat universiti..Di universiti laa aku blaja erti hidup sebenar..mcm2 pe'el org aku jmp..dan teringat jugak betapa susahnya blaja di universiti..nak habiskan degree pn sikit punya susah tp skang mcm tak caya plak dah sampai level skang ni..Anyway, aku nak share dgn korang gambar2 sepanjang aku blaja di utm tercinta.

Yg ini sebahagian dpd kwn2 masa degree. Dari kiri: aku, hanim n nanad


dari kiri: aku, kak dee n nanad

 Semua geng ada, dari kiri: nanad, feeza, fadh, mimah, dee, mimi, mooke n aifa

yang ni geng masa master plak,dari kiri: kak ita, feeza, tj, aru, wan, anis n kak nani


tersengih abis..tergelak sebenarnya

ngeh2x :P

gambar terkini: jasmine, rabia n me

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails